איך weSure אומרים?
אנחנו חברת ביטוח. אבל עוד לא הכרתם חברת ביטוח כמונו.
קודם כל – אהבנו.
ואז, ירדנו לשטח לבדוק האם ההצהרה הזו מגובה במעשים,
ונחשו מה? תופתעו לדעת כמה.
בואו נתחיל בהבטחה הכי גדולה של weSure:
הופכים ביטוח לדבר פשוט
כי הרי זה לא פלא שביטוח – זה תיק. מסובך, מבלבל וכמעט תמיד מתקשר למשהו רע.
אבל,
משום שביטוח זה גם אחד המוצרים היותר הכרחיים וחשובים שנרכוש בחיים,
weSure, בהבנה מלאה לליבנו, עושה הכל כדי שנקבל החלטות טובות. בשליטה.
עם כל המידע שצריך ובמקסימום יכולת לחסוך.
פיני שחר, סמנכ”ל הדיגיטל של החברה מתאר את זה הכי טוב:
“דבר ראשון, רצינו שאנשים יפסיקו לסבול,
רק משום שמישהו שם למעלה בחברות הביטוח, רצה לסבך עניינים.
אנחנו מכירים כל כך הרבה אנשים שהפסידו כל כך הרבה בגלל פוליסת ביטוח לא מובנת, לא מדויקת או לא קיימת.
אז השארנו מאחור ורחוק את הסיבוך, ויצרנו דרך קלה, פשוטה להבנה והכי חשוב – אמינה, לרכישה של פוליסת ביטוח. בכל זמן, אפשר לגשת לפוליסה ולעדכן אותה, לשנות סכומי ביטוח, להרחיב או להוריד
כיסויים ולהגיש תביעות בכמה צעדים. הכי פשוט שיש.”
מתחברים ללקוחות. בדיוק כמו שהם אוהבים
יש כאלה שעוקבים אחר המהפכה הדיגיטלית בעולם הביטוח, ויש כאלה שיוצרים אותה.
כמו weSure למשל, שמצהירה על עצמה כ’חברת ביטוח דיגיטלית’.
“המהפכה הטכנולוגית שייצרנו כבר מוכיחה את עצמה בשטח” כך אומר ניצן צעיר-הרים, מנכ”ל weSure. “בימים המורכבים והמאתגרים שעוברים על כולנו בשל משבר הקורונה, החזון הדיגיטלי שלנו מתגלה כחשוב ויעיל במיוחד עבור הציבור הרחב. התשתית הטכנולוגית המתקדמת שבנינו מאפשרת למבוטחים ליהנות מהיתרונות הרבים של חברת ‘אינשורטק’ אמיתית:
√ להוזיל עלויות
√ לקבל שירות מתקדם, מהיר ושקוף
√ לבצע כל פעולה שרק רוצים בכל זמן מתאים
√ לקבל את כל המידע שצריך כדי לבצע החלטה טובה
כך שאנחנו עושים שינוי דרמטי בתחום הביטוח – בדיוק כפי שאמזון עשתה לשוק מוצרי הצריכה.”
זמינים בכל שעה, בכל דרך
weSure זמינה עבור הלקוחות שלה 24/7, מכל מקום, מכל מכשיר או פלטפורמה דיגיטלית.
כדי לאפשר לכל אחד לשלוט בפוליסת הביטוח ולבצע בה שינויים מבלי להיות תלוי באף אחד, יצרה החברה אזור אישי בו אפשר לעשות כל מה שרוצים, לבד, ולא – לא צריך לחכות לאף נציג שיעזור לך:
> לרכוש פוליסות חדשות
> לבטל פוליסות (בלי הסברים ובלי לחכות – בקליק אחד ומיד)
> להוסיף כיסויים והרחבות בפוליסה קיימת
> לשנות את סכומי הביטוח
> לעקוב אחר סטטוס של תביעה
> לעדכן פרטים אישיים
> ולקבל את כל הנתונים על התשלומים.
בקיצור, weSure חשבו על כל התרחישים והרצונות של הלקוחות, כאלה שמתעוררים לפעמים גם ב-02:00 בלילה, ויצרה מצב בו לא צריך לחכות לשום דבר או לאף אחד, כדי להתקדם.
אז מי אתם, weSure ?
weSure היא שחקן חדש ומבטיח על מגרש הביטוח הישראלי.
רק קיבלה רישיון מבטח לפני כשנתיים, וכבר התחילה לקראת סוף 2018 למכור פוליסות ביטוח רכוש וביטוח רכב. החברה הוקמה כמבוססת דיגיטל, עם תהליכי עבודה אוטומטיים – אבל כאלה שיכולים להתאים עצמם למה שכל אחד צריך.
בעזרת פלטפורמה באמת ידידותית ונעימה, אפשר לבצע כמעט הכל לבד: לקבל הצעות מחיר, להצטרף, לרכוש פוליסה, לקבל שירות בכל נושא, להגיש תביעה ולעקוב אחריה וכמובן – לקבל תשלום.
איך יודעים שהצליח? דרך מחיאות הכפיים.
כשיש משהו טוב באמת שם בחוץ – אנחנו יודעים לזהות.
weSure מבטיחה לנו, כל מה שהיה חסר לנו עד היום בעולם הביטוח: פשטות, הוזלה ושליטה.
ואנחנו? לא נשארים אדישים.
במחצית הראשונה של 2020 רשמה weSure הכנסות מפרמיה בסך של מיליוני שקלים.
לא רע לחברה חדשה בעולם תחרותי, אנחנו חושבים.
אז,
בהתחשב בכך שהחברה השיקה את המוצרים בסביבה הדיגיטלית רק לפני כשנה, ועם ים של הישגים בהחלט מרשימים,
אנחנו חושבים שweSure עלו כאן על משהו. וזה משהו גדול.
פעם, ממש מזמן, בערך בשנות ה-60 של המאה הקודמת, לימדו איך לחסוך. לשיעורים הללו קראו ‘כלכלת בית’, והם נלמדו בבית הספר – שמעתם נכון – כחלק ממערכת השיעורים. רוצים לדעת […]
המשפחה הישראלית הממוצעת, מוציאה בממוצע מעל 800 ₪ בחודש על ביטוחי בריאות פרטיים (ביטוח בריאות, ביטוח חיים וביטוח סיעודי). הנה עובדה שאולי תזעזע אתכם – לפני כשנתיים חלה רפורמה בביטוחי […]
נכון לרגע כתיבת שורות אלו, אפשר כבר ממש להיות בטוחים בקביעה הבאה: 2020 היא אחת השנים המאתגרות ביותר שעברו עלינו. ביחד, וגם כל אחד לחוד. ולא רק בדרך בה אנחנו […]
אזרחים בישראל בעלי תיק ביטוחי, יכולים לבדוק האם הם משלמים יותר מהנדרש דיברנו עם שגיב פלד, יועץ ביטוח פרטי, אודות ישיבת וועדת הכספים שהתרחשה אשתקד. הנתונים שנחשפו באותה ישיבה היו […]