הצהרת מפרסם
אתם במקום הראשון. כל הזמן.
שואלים אותנו – "מה האינטרס שלכם בווייזר"? ואנחנו עונים – אתם. האינטרס שלנו הוא להגיש לכם מידע ברור, בשפה שכל אחד יכול להבין ובאופן אובייקטיבי לחלוטין. כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

לא אכפת לנו מאיזה גוף תבחרו לממש את ההצעה, כל עוד תבינו למה אתם נכנסים, מהם התנאים ואיך אתם יכולים לחסוך. את כל זה אנחנו מגישים לכם ללא עלות וללא התחייבות.

ובכל זאת, מה יוצא לנו מזה? בכל פעם שאתם משאירים פרטים באתר, הגופים השונים (השותפים שלנו) מתחרים על הכיס שלכם. ומה אנחנו מקבלים? עמלה קטנה מהגוף הפיננסי. לא מכם.

אז אנחנו מצהירים: הדרך בה אנו מרוויחים עמלה מהשותפים שלנו לעולם לא תבוא על חשבונכם. כל המידע המוצג באתר נשאר תמיד ולנצח נצחים אובייקטיבי ונטול הטיות.
אין להסתמך על תוכן הכתבה כתחליף לייעוץ מקצועי כלשהו ו/או המלצה כלשהי לרכוש שירות ו/או מוצר של צד ג'. על הקורא לעשות בדיקות בעצמו לפני החלטתו להתקשר בהסכם מחייב כלשהו עם ספק השירות או המוצר.

weSure: חברת ביטוח שעושה קסמים

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח רכב

איך weSure אומרים?
אנחנו חברת ביטוח. אבל עוד לא הכרתם חברת ביטוח כמונו.
קודם כל – אהבנו.

ואז, ירדנו לשטח לבדוק האם ההצהרה הזו מגובה במעשים,
ונחשו מה? תופתעו לדעת כמה.
בואו נתחיל בהבטחה הכי גדולה של weSure:

הופכים ביטוח לדבר פשוט

כי הרי זה לא פלא שביטוח – זה תיק. מסובך, מבלבל וכמעט תמיד מתקשר למשהו רע.
אבל,
משום שביטוח זה גם אחד המוצרים היותר הכרחיים וחשובים שנרכוש בחיים,
weSure, בהבנה מלאה לליבנו, עושה הכל כדי שנקבל החלטות טובות. בשליטה.
עם כל המידע שצריך ובמקסימום יכולת לחסוך.
פיני שחר, סמנכ”ל הדיגיטל של החברה מתאר את זה הכי טוב:
“דבר ראשון, רצינו שאנשים יפסיקו לסבול,
רק משום שמישהו שם למעלה בחברות הביטוח, רצה לסבך עניינים.
אנחנו מכירים כל כך הרבה אנשים שהפסידו כל כך הרבה בגלל פוליסת ביטוח לא מובנת, לא מדויקת או לא קיימת.
אז השארנו מאחור ורחוק את הסיבוך, ויצרנו דרך קלה, פשוטה להבנה והכי חשוב – אמינה, לרכישה של פוליסת ביטוח. בכל זמן, אפשר לגשת לפוליסה ולעדכן אותה, לשנות סכומי ביטוח, להרחיב או להוריד
כיסויים ולהגיש תביעות בכמה צעדים. הכי פשוט שיש.”

מתחברים ללקוחות. בדיוק כמו שהם אוהבים

יש כאלה שעוקבים אחר המהפכה הדיגיטלית בעולם הביטוח, ויש כאלה שיוצרים אותה.
כמו weSure למשל, שמצהירה על עצמה כ’חברת ביטוח דיגיטלית’.
“המהפכה הטכנולוגית שייצרנו כבר מוכיחה את עצמה בשטח” כך אומר ניצן צעיר-הרים, מנכ”ל weSure. “בימים המורכבים והמאתגרים שעוברים על כולנו בשל משבר הקורונה, החזון הדיגיטלי שלנו מתגלה כחשוב ויעיל במיוחד עבור הציבור הרחב. התשתית הטכנולוגית המתקדמת שבנינו מאפשרת למבוטחים ליהנות מהיתרונות הרבים של חברת ‘אינשורטק’ אמיתית:
√ להוזיל עלויות
√ לקבל שירות מתקדם, מהיר ושקוף
√ לבצע כל פעולה שרק רוצים בכל זמן מתאים
√ לקבל את כל המידע שצריך כדי לבצע החלטה טובה
כך שאנחנו עושים שינוי דרמטי בתחום הביטוח – בדיוק כפי שאמזון עשתה לשוק מוצרי הצריכה.”

זמינים בכל שעה, בכל דרך

weSure זמינה עבור הלקוחות שלה 24/7, מכל מקום, מכל מכשיר או פלטפורמה דיגיטלית.
כדי לאפשר לכל אחד לשלוט בפוליסת הביטוח ולבצע בה שינויים מבלי להיות תלוי באף אחד, יצרה החברה אזור אישי בו אפשר לעשות כל מה שרוצים, לבד, ולא – לא צריך לחכות לאף נציג שיעזור לך:
> לרכוש פוליסות חדשות
> לבטל פוליסות (בלי הסברים ובלי לחכות – בקליק אחד ומיד)
> להוסיף כיסויים והרחבות בפוליסה קיימת
> לשנות את סכומי הביטוח
> לעקוב אחר סטטוס של תביעה
> לעדכן פרטים אישיים
> ולקבל את כל הנתונים על התשלומים.
בקיצור, weSure חשבו על כל התרחישים והרצונות של הלקוחות, כאלה שמתעוררים לפעמים גם ב-02:00 בלילה, ויצרה מצב בו לא צריך לחכות לשום דבר או לאף אחד, כדי להתקדם.

אז מי אתם, weSure ?

weSure היא שחקן חדש ומבטיח על מגרש הביטוח הישראלי.

רק קיבלה רישיון מבטח לפני כשנתיים, וכבר התחילה לקראת סוף 2018 למכור פוליסות ביטוח רכוש וביטוח רכב. החברה הוקמה כמבוססת דיגיטל, עם תהליכי עבודה אוטומטיים – אבל כאלה שיכולים להתאים עצמם למה שכל אחד צריך.
בעזרת פלטפורמה באמת ידידותית ונעימה, אפשר לבצע כמעט הכל לבד: לקבל הצעות מחיר, להצטרף, לרכוש פוליסה, לקבל שירות בכל נושא, להגיש תביעה ולעקוב אחריה וכמובן – לקבל תשלום.

איך יודעים שהצליח? דרך מחיאות הכפיים.

כשיש משהו טוב באמת שם בחוץ – אנחנו יודעים לזהות.
weSure מבטיחה לנו, כל מה שהיה חסר לנו עד היום בעולם הביטוח: פשטות, הוזלה ושליטה.
ואנחנו? לא נשארים אדישים.
במחצית הראשונה של 2020 רשמה weSure הכנסות מפרמיה בסך של מיליוני שקלים.

לא רע לחברה חדשה בעולם תחרותי, אנחנו חושבים.

אז,
בהתחשב בכך שהחברה השיקה את המוצרים בסביבה הדיגיטלית רק לפני כשנה, ועם ים של הישגים בהחלט מרשימים,
אנחנו חושבים שweSure עלו כאן על משהו. וזה משהו גדול.

wesure

12.11.20
אתה עשוי להתעניין גם
5 חברות ביטוח רכב הטובות ביותר במדד השירות | מומלצות 2024

5 חברות ביטוח רכב הטובות ביותר במדד השירות | מומלצות 2024

התכל’ס ושיהיה קצר: 🦉 מדד השירות של חברות הביטוח הוא כלי מעולה של משרד האוצר 🦉 הכלי נותן לנו לדעת מי הפיינליסטיות מבין חברות הביטוח במתן שירות בכל קטגוריה ומי […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח חובה #ביטוח רכב

ביטוח טסלה :כמה הוא עולה? השוו מחירים בין כל החברות

ביטוח טסלה :כמה הוא עולה? השוו מחירים בין כל החברות

ביטוח טסלה מחיר ממוצע למודל 3 בין כל החברות, ביטוח לטסלה מודל 3 טווח נסיעה ארוך יעלה לכם בממוצע 12,400₪ לשנה, או בערך ₪1130 לחודש, בחברת הפניקס תוכלו למצוא את […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח רכב

לפני ואחרי: כך הרפורמה בביטוחי הבריאות שינתה את חוקי המשחק (לטובתנו)

לפני ואחרי: כך הרפורמה בביטוחי הבריאות שינתה את חוקי המשחק (לטובתנו)

בשנת 2016 חלה רעידת אדמה די רצינית בעולמות הביטוח – רפורמת ביטוח בריאות. הרפורמה הזו באה לתקן בעיות רציניות ביותר בתחום, להגביר את התחרות בין החברות, לפשט את העניינים ולעזור […]

מאת: us_wiser

#ביטוח

מתי לאחרונה בדקתם את התיק הביטוחי שלכם? הנה סיבות טובות שיגרמו לכם לעשות את זה עכשיו

מתי לאחרונה בדקתם את התיק הביטוחי שלכם? הנה סיבות טובות שיגרמו לכם לעשות את זה עכשיו

ביטוח. אז, גם בכם המילה הזו מעבירה צמרמורת? גורמת לכם להתפתל על הכיסא? מעוררת בכם צורך עז להעביר נושא? טוב. אתם לגמרי לא לבד. ביטוח זה קשה. הביטויים, הניסוחים המוזרים, […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח חיים

“ביטוחית” זו שפה קשה.  אני כאן כדי להפוך אותה לכלי לשיפור והצלת חיים”

“ביטוחית” זו שפה קשה. אני כאן כדי להפוך אותה לכלי לשיפור והצלת חיים”

שנים רבות אנו נאלצים להתמודד עם שפה שאנחנו לא מבינים, ביטויים קשים לפיצוח ואותיות קטנות שקשה מאד לעכל. לאלה מתווספת הרעשה של פרסומות והצעות, טלפונים וניסיונות לקביעת פגישות, ממקורות שאנחנו […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח חיים

תגובות
התגובה נשלחה