שירביט היא מהקטנות שבחברות הביטוח החזקות בארץ – במקום ה – 12 גם בדירוג BDI וגם בדירוג דאן אנד בראדסטריט של קבוצות הביטוח – ויש לזה יתרון. עם שילוב של מכירת ביטוח ישירה ועבודה דרך סוכנים, שירביט משקיעה ביותר שביעות רצון של לקוחותיה.
החברה, המנהלת בשנת 2020 מאזן של קצת יותר מ – 1.5 מיליארדי שקלים (בהשוואה לקבוצת מגדל, למשל, שמנהלת מאזן נכסים בשווי 171 מיליארדי שקלים), מנהלת מחזור כספים לעובד של כ – 2.5 מיליוני שקלים – זאת, לעומת ש. שלמה חברה לביטוח למשל, שמנהלת מחזור כספים לעובד של כמעט 5 מיליוני שקלים (על פי נתוני BDI בדירוג חברות הביטוח), שירביט היא מהחברות עם סוכנים המנהלת מחזור מכירות נמוך יחסית לסוכן – או במילים אחרות, שירביט מקצה בממוצע יותר סוכנים לשירות לקוחות, ביחס למחזור המכירות.
דרך אתר האינטרנט של שירביט, תוכלו לבדוק ולקבל הצעות מחיר – כמו גם לנהל את פוליסות הביטוח שכבר יש לכם, למצוא נותני שירותים ואפילו לבטל פוליסות. בפוליסות ביטוח רכב, ששירביט מציעה מגוון מהם (תיכף נרחיב בעניין זה), תוכלו לקבל עד 30% הנחה בביטוח המקיף כמו גם פוליסת ביטוח מקיפה – וגב כלכלי לביטוח אמין.
היתרונות: חברה אמינה עם 20 שנות וותק, מחירים אטרקטיביים לביטוחי הרכב, מדד שירות גבוה גם בשירביט ביטוח רכב רכוש וגם בשירביט ביטוח רכב חובה.
החסרונות: מכירה דרך סוכנים בלבד, מיעוט בכלים דיגיטליים
כבר יש לכם ביטוח של שירביט? ממש נשמח לשמוע איך אתם מרוצים מהחברה! כתבו לנו איך אתם מרוצים משירות הלקוחות של החברה ברכישת פוליסת הביטוח ובהפעלתה – ונשמח לפרסם את חוות הדעת שלכם, לטובת הלקוחות הבאים!
חיפי, החיפושית הפלואה של שירביט
מייד נעבור על ציוני מדד השירות של חברות הביטוח שקיבלה שירביט מטעם רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, ושם ניראה איך שירביט דווקא לא הצליחה להצטיין, ביחס לקבוצות ביטוח אחרות, בכלים הדיגיטליים שהיא מעמידה לטובת הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלה.
כשתיכנסו לאתר ותבקשו לקבל מידע נוסף אודות כל סוג של ביטוח, תגלו שכל כפתור רכישה יוביל אתכם לאותו טופס מיושן, שבו אתם מתבקשים למלא את הפרטים האישיים, ונציג יחזור אליכם בזמנו הפנוי.
מה שכם משווה לאתר של שירביט מראה שמזכיר קצת את המראה שהייתם מצפים למצוא באתר של חברת ביטוח מהגדולות בארץ בסוף שנת 2020, הוא הצ’ט הממותג שמחכה לכם בחלק התחתון של המסך – זוהי חיפי החיפושית, שתבקש מכם פרטים כמו מספר הטלפון והמגדר – בשלב הבא חיפי תבקש צילום של רשיון הנהיגה, ומשם אתם בדרך המהירה להצעת מחיר בביטוח רכב.
חיפי החיפושית מציעה מחירים אטרקטיביים לביטוח רכב שירביט, באתר של שירביט
שירביט ומדד השירות של חברות הביטוח
מדד השירות של חברות הביטוח הוא מדד שמתפרסם פחות או יותר אחת לשנה, על בסיס נתונים שנאספים לאורך השנה הקודמת, ביניהם איכות שירות הלקוחות שהחברה מספקת, זמני המתנה למענה טלפוני, איכות וחדשנות בכלים דיגיטליים, ועוד. מי שמפרסם את מדד השירות של חברות הביטוח היא רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון מטעם משרד האוצר, וזאת – על מנת לאפשר ללקוחות להשוות נתונים בין חברות ביטוח, לא רק בהקשר של מחירי הפוליסות, אלא גם בהקשר של איכות השירות שאתם צפויים לקבל בעבודה מול חברות הביטוח השונות ובפוליסות ביטוח מגוונות.
במדד השירות של חברות הביטוח בתחום ביטוחי רכב – שירביט מופיעה למעלה, עם ציונים גבוהים במיוחד, גם ביחס לחברות הביטוח הישיר שנוטות לככב בדירוגים הללו. הנה הפירוט:
קטגוריית הביטוח | הציון של שירביט | הדירוג של שירביט בטבלת חברות הביטוח | הציון במקום הראשון |
מדד השירות בביטוח רכב חובה | 85 | 3 (מתוך 16) | 89 (ווישור) |
מדד השירות בביטוח רכב רכוש | 84 | 10 (מתוך 14) | 89 (ליברה) |
הנה פירוט הציונים של שירביט בכל אחד מהנתונים שנאספו לטובת קביעת הציון הסופי: (בביטוח רכב חובה)
המדד | הציון של שירביט | הציון במקום הראשון |
שיעור תשלום תביעות | 91 | 98 (הראל) |
מהירות טיפול בתביעות | 97 | 97 (שירביט) |
תשלום תביעות משוקלל | 94 | 94 (שירביט) |
טיפול בלקוחות | 80 | 93 (ווישור) |
תלונות ציבור | 85 | 91 (ווישור) |
זמן מענה טלפוני | 83 | 100 (הכשרה) |
כלים דיגיטליים | 53 | 98 (ביטוח ישיר וכלל) |
אפשר לראות בקלות, שאת הציון הנמוך ביותר קיבלה שירביט על הכלים הדיגיטליים באתר שלה. על אף שהאתר ידידותי, נגיש וקל לשימוש – הוא מציע כלים דלים להפעלת הביטוח וקבלת נתונים, בטח כשמשווים את השירותים הדיגיטליים של שירביט לאלה שאפשר למצוא בחברות הביטוח האחרות.
אילו ביטוחי רכב מציעה שירביט, ובאילו מחירים?
שירביט מציעה את הביטוחים הסטנדרטיים לרכב:
ביטוח חובה
ביטוח המכסה הוצאות רפואיות ואובדן השתכרות של מעורבים בתאונה עם הרכב המבוטח – בין אם בתוך הרכב (הנהג ונוסעים נוספים) או בין אם מחוץ לו.
ביטוח צד ג’
ביטוח המאפשר פיצוי כספי לצד שלישי במקרה של נזק לרכוש (כמו למשל, כיסוי כספי של נזק לרכב של אדם אחר, במקרה של תאונה). הביטוח מציע גם כיסוי עלויות משפטיות
ביטוח שירביט BEST
פוליסת ביטוח ייחודית שמוצעת על ידי שירביט היא פוליסת ביטוח מקיף במסלול מועדף לנהגים מצטיינים – כאלה שיש להם וותק מספיק בנהיגה ולפחות שלוש שנים של היסטוריה נקייה מעבירות נהיגה או תביעות ביטוחיות. הפוליסה מוצעת במחירים נמוכים ביחס לפוליסות דומות לנהגים שלא עומדים בקריטריונים לביטוח זה.
הרכישה של כל אחד מביטוחי הרכב של שירביט – כמו גם כל ביטוח אחר שלהם, דרך מילוי טופס מקוון. מישהו מצוות השירות של החברה יחזור אליכם…
ההטבות ששירביט מציעה בביטוח הרכב שלה
שירביט מציעה ביטוחי רכב עם הטבות ייחודיות, שאולי יהפכו את החיים שלכם לקלים יותר. אלו הם היתרונות של ביטוחי הרכב של שירביט:
נציגי שירות פעילים 24 שעות ביממה | טיפול על ידי רכזי שירות בפריסה ארצית נוחה |
פריסת תשלומים מותאמת לצרכים וליכולות הלקוח | שירותי דרך ושירותי גרירה למבוטחים ללא תוספת תשלום |
שירותי עו”ד לטיפול בתביעות צד ג’ | כיסוי לנזקים לשמשות הרכב ללא השתתפות עצמית |
ביחד עם זאת, חשוב להבין כי שירביט אינה בנויה לספק תמחור דיגיטלי לביטוחים על פי מאפיינים אישיים של המבוטחים. זה אומר, שנמליץ לקבל הצעות מחיר גם מחברות אחרות, במיוחד במקרה של נהגים זהירים, נהגות נשים (שבדרך כלל מקבלות הצעות לביטוחים במחירים זולים יותר) ונהגים שנוסעים מעט בכל שנה (פחות מ – 15,000 ק”מ).
עדכונים, שינויים ותביעות בשירביט
באתר של שירביט תמצאו בקלות את מספרי הטלפונים של מחלקות שירות הלקוחות המציעות שירות 24/7, בכל יום ובכל שעה. עוד תמצאו רשימות של נותני שירותים, כמו למשל שמאי רכב, מתקיני מערכות מיגון לרכב, מוסכי הסדר, ועוד.
במקרה של תאונה או צורך להפעיל את הביטוח – תהיו חייבים להתקשר למוקד השירות או לסוכן הביטוח שלכם. באתר של שירביט לא תמצאו מערכת דיגיטלית ליצירת תביעה חדשה או לבדיקת סטטוס תביעה קיימת.
יש לכם ביטוח של שירביט? ספרו לנו איך אתם מרוצים משירות הלקוחות שקיבלתם! אנחנו רוצים לשמוע מה אהבתם ומה פחות אהבתם בעבודה מול החברה – נפרסם את הביקורת או חוות הדעת שלכם במאגר שלנו, שישמש את מי שמחפשים את ביטוח הרכב הבא שלהם!
ביקורות אחרונות
To: שירביט ביטוח רכב
23.12.2021