התכל’ס ושיהיה קצר:
🦉 מדד השירות של חברות הביטוח הוא כלי מעולה של משרד האוצר
🦉 הכלי נותן לנו לדעת מי הפיינליסטיות מבין חברות הביטוח במתן שירות בכל קטגוריה ומי מומלצת
🦉 מדד השירות של ביטוח רכב רכוש מודד טיפול בתביעות, טיפול בפניות ותלונות ציבור
🦉 5 הפיינליסטיות והמומלצות לשנת 2024 בביטוח רכב רכוש הן ליברה, ביטוח ישיר, ביטוח חקלאי, הפניקס ואיילון
🦉 רוצה לקבל 3 הצעות מחברות ביטוח רכב המובילות לשנת 2024? לחץ כאן
מהפכה של ממש עשתה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר בשנים האחרונות.
לא רק שקל יותר להשוות בין הצעות מחיר לביטוח רכב, אלא ברפורמה אחר רפורמה היא ממשיכה להוזיל עלויות, לעודד תחרות בשוק ולשפר את התנאים עבורנו, הצרכנים.
אחד המהלכים המפתיעים של הרשות הוא מדד השירות של חברות הביטוח:
אלגוריתם משוכלל שיודע לחשב את ההתנהלות של חברות הביטוח, ולייצר ציון שירות.
למה זה טוב?
1. טוב לדעת שאנחנו גם מקבלים משו בתמורה לכסף, לא?
2. כשחברות הביטוח שקופות בעיני הצרכנים, ומתחרות על המקומות הראשונים בשירות, זה טוב. ממש טוב.
אז חשבנו שתרצו לדעת, מי חברות ביטוח הרכב המומלצות שניצחו במדד השירות במה שנקרא ביטוח ‘רכוש’ רכב, שזה סתם שם מסובך לביטוח מקיף וביטוח צד ג’.
לא יודעים מה זה אומר?
נקצר.
ביטוח מקיף דואג שתקבלו כיסוי במקרה שייגרם נזק לרכב שלכם, לרכב של מישהו אחר (כתוצאה מתאונה איתכם) וגם, אם במקרה עליתם על גדר של השכנים ומישהו (אתם) צריך לשלם על זה.
לא נעים.
אז, טאדאם! – –
הו ליברה ליברה, רק הוקמת לא מזמן וכבר פרצת לחיינו בסערה.
לא רק שהתמקמת בראש הטבלה במתן השירות 🏆, אלא את גם מחזירה ליברות (כלומר – כסף) למבוטחים שלך.
כן, בהחלט באתם לשנות כללי ביטוח.
החברה חדשה, והוקמה בשנת 2017 ע”י אתי אלישקוב, בכירה בענף הביטוח והפיננסים, עם עיסוק מרכזי – ביטוח רכב. מה שהופך את ההישג לאף מרשים יותר.
החברה מאפשרת “לנייד” פוליסות מחברות אחרות אליה, כשהיא זו שדואגת לכל התהליך. כן, צריך לשלם קנס לחברה ממנה עברתם אבל לפעמים אם כוללים את הרכיב הזה יחד עם המחיר המוזל של ליברה – מגלים שזה בהחלט משתלם.
קראו את הסיקור שלנו והמלצות מלקוחות על ביטוח רכב ליברה
עוד שחקנית חזקה ביותר בתחום הביטוח, הזוכה במקום ה-2 והמכובד והחלוצה הגדולה של הביטוחים הישירים, שלראשונה אי פעם, אפשרה רכישת ביטוח ללא סוכן.
היום זה נשמע די רגיל, אבל לפני 25 שנה, זו היתה חתיכת בשורה.
ביטוח ישיר מובילה מהפכה נוספת בעולם הביטוח – המהפכה הדיגיטלית. בשנת 2007 החברה התחילה לשווק את המוצרים ישירות דרך האינטרנט. נזכיר, שמדובר בצעד מאד חריג באזור המחייה המעונב של הביטוח.
ביטוח ישיר נגישה מאד, קל ליצור קשר ולקבל שירות ואהבנו את הצ’אט בוואטסאפ. הכי לא חברת ביטוח שהכרנו. מה עוד? החברה נבחרה כאחת המובילות במדד ‘המקומות שהכי טוב לעבוד בהם’, פלוס – החברה זכתה בתחרות המעסיק החברתי, מה שאצלנו לפחות, שווה המון.
אם מעולם לא שמעתם על חברת ‘ביטוח חקלאי’ זה כנראה משום ש:
1. אתם לא מהקיבוץ
2. אתם חושבים שצריך להיות מהקיבוץ, כדי לקבל שירות
אז לא.
חברת ביטוח חקלאי אמנם צמחה מהקיבוץ, אבל נותנת שירות לכווולם.
ההוכחה? החברה זוכה למקום ה-3 והראוי מבין חברות ביטוח שנותנות שירות לכלל הציבור.
אז, כן.
החברה פעילה גם במגזר הקיבוצי, גם הציבורי וגם הפרטי, ולגמרי כדאי לכם ליצור קשר איתה באמצעות סוכן הביטוח שלכם.
החברה מתמחה ביצירת פוליסות ביטוח חריגות, בשווי של מיליארדים. זה קורה, משום שהחברה מבטחת מפעלים קיבוציים גדולים ומורכבים במיוחד.
את השילוב בין המורשת הישראלית וההיסטוריה (החברה פעילה עוד מעט 100 שנה!) והפתרונות הפרטיים שמיועדים לכל אחד, בכל תחום כמעט.
הפניקס אמנם זוכה למעמד מיוחד במקום ה-4 במדד השירות, אבל ה-1 מבין החברות הגדולות בישראל,
(או כמו שהם אומרים את זה:
“רק חברת ביטוח גדולה אחת זכתה במקום הראשון במדד השירות של רשות שוק ההון, מבין כל החברות הגדולות” ולסיום “אבל בואו, פרופורציות”.
אהבנו 😎 ).
פניקס היא ספינה גדולה ויציבה מאד באוקיינוס, אבל עושה הכל כדי שנרגיש בנוח. החברה מציעה מוצרי ביטוח מותאמים לתקופה (שלום לביטוח רכב בעד 48% הנחה) ועוד המון אפשרויות לניהול החשבון באופן עצמאי דרך האתר.
החברה פותחת ערוצי תקשורת קלה מול המבוטחים, גם בוואטסאפ, ומאפשרת רכישה של כל פוליסת ביטוח קיימת, פחות או יותר פלוס – אפשרויות למוצרי השקעה וחיסכון, גם בניהול עצמי.
את החמישייה הפותחת, סוגרת חברת איילון ביטוח במקום ה-5 במדד השירות, ועם קפיצה קטנה לאתר שלהם תגלה איך זה קרה: “אתם נותנים שירות ברמה הכי גבוהה”, “תודה על שירות אדיב” ועוד ועוד עדויות של לקוחות מרוצים, שככל הנראה, תרמו לדחיפה לראש הדירוג.
החברה אמנם הגיעה למקום ה-5 הכללי במדד השירות לשנת 2019, אבל הגיעה למקום הראשון ב-5 קטגוריות שהרכיבו את הדירוג הזה. כבוד! בנוסף, החברה דורגה במקום הראשון בסקר ביטוחי חיים ופנסיוני בסקר השירות של לשכת סוכני הביטוח בישראל.
איילון היא אחת מענקיות הביטוח כיום בישראל, עם סלוגן חזק שמצלצל נעים “אנשים למען אנשים”. החברה הגדולה צמחה מחברה משפחתית, מה שככל הנראה משמר את היחס הטוב למבוטחים ולסוכנים כאחד.
אזרחים בישראל בעלי תיק ביטוחי, יכולים לבדוק האם הם משלמים יותר מהנדרש דיברנו עם שגיב פלד, יועץ ביטוח פרטי, אודות ישיבת וועדת הכספים שהתרחשה אשתקד. הנתונים שנחשפו באותה ישיבה היו […]
נכון לרגע כתיבת שורות אלו, אפשר כבר ממש להיות בטוחים בקביעה הבאה: 2020 היא אחת השנים המאתגרות ביותר שעברו עלינו. ביחד, וגם כל אחד לחוד. ולא רק בדרך בה אנחנו […]
המשפחה הישראלית הממוצעת, מוציאה בממוצע מעל 800 ₪ בחודש על ביטוחי בריאות פרטיים (ביטוח בריאות, ביטוח חיים וביטוח סיעודי). הנה עובדה שאולי תזעזע אתכם – לפני כשנתיים חלה רפורמה בביטוחי […]
פעם, ממש מזמן, בערך בשנות ה-60 של המאה הקודמת, לימדו איך לחסוך. לשיעורים הללו קראו ‘כלכלת בית’, והם נלמדו בבית הספר – שמעתם נכון – כחלק ממערכת השיעורים. רוצים לדעת […]