הצהרת מפרסם
אתם במקום הראשון. כל הזמן.
שואלים אותנו – "מה האינטרס שלכם בווייזר"? ואנחנו עונים – אתם. האינטרס שלנו הוא להגיש לכם מידע ברור, בשפה שכל אחד יכול להבין ובאופן אובייקטיבי לחלוטין. כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

לא אכפת לנו מאיזה גוף תבחרו לממש את ההצעה, כל עוד תבינו למה אתם נכנסים, מהם התנאים ואיך אתם יכולים לחסוך. את כל זה אנחנו מגישים לכם ללא עלות וללא התחייבות.

ובכל זאת, מה יוצא לנו מזה? בכל פעם שאתם משאירים פרטים באתר, הגופים השונים (השותפים שלנו) מתחרים על הכיס שלכם. ומה אנחנו מקבלים? עמלה קטנה מהגוף הפיננסי. לא מכם.

אז אנחנו מצהירים: הדרך בה אנו מרוויחים עמלה מהשותפים שלנו לעולם לא תבוא על חשבונכם. כל המידע המוצג באתר נשאר תמיד ולנצח נצחים אובייקטיבי ונטול הטיות.
אין להסתמך על תוכן הכתבה כתחליף לייעוץ מקצועי כלשהו ו/או המלצה כלשהי לרכוש שירות ו/או מוצר של צד ג'. על הקורא לעשות בדיקות בעצמו לפני החלטתו להתקשר בהסכם מחייב כלשהו עם ספק השירות או המוצר.

5 חברות ביטוח רכב הטובות ביותר במדד השירות | מומלצות 2024

לא מספיק שנהיה מבוטחים טוב, אלא גם שהחברה שמבטחת אותנו תהיה 'בנאדם'. אלה 5 החברות הטובות ביותר במדד שירות ביטוח רכב בשנת 2024, בביטוח רכב מקיף וצד ג'.

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח חובה #ביטוח רכב

5

התכל’ס ושיהיה קצר:

🦉 מדד השירות של חברות הביטוח הוא כלי מעולה של משרד האוצר

🦉 הכלי נותן לנו לדעת מי הפיינליסטיות מבין חברות הביטוח במתן שירות בכל קטגוריה ומי מומלצת

🦉 מדד השירות של ביטוח רכב רכוש מודד טיפול בתביעות, טיפול בפניות ותלונות ציבור

🦉 5 הפיינליסטיות והמומלצות לשנת 2024 בביטוח רכב רכוש הן ליברה, ביטוח ישיר, ביטוח חקלאי, הפניקס ואיילון

🦉 רוצה לקבל 3 הצעות מחברות ביטוח רכב המובילות לשנת 2024? לחץ כאן

חברות ביטוח רכב

מהפכה של ממש עשתה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר בשנים האחרונות.

לא רק שקל יותר להשוות בין הצעות מחיר לביטוח רכב, אלא ברפורמה אחר רפורמה היא ממשיכה להוזיל עלויות, לעודד תחרות בשוק ולשפר את התנאים עבורנו, הצרכנים.

אחד המהלכים המפתיעים של הרשות הוא מדד השירות של חברות הביטוח:

אלגוריתם משוכלל שיודע לחשב את ההתנהלות של חברות הביטוח, ולייצר ציון שירות.

 

למה זה טוב?

1. טוב לדעת שאנחנו גם מקבלים משו בתמורה לכסף, לא?

2. כשחברות הביטוח שקופות בעיני הצרכנים, ומתחרות על המקומות הראשונים בשירות, זה טוב. ממש טוב.

אז חשבנו שתרצו לדעת, מי חברות ביטוח הרכב המומלצות שניצחו במדד השירות במה שנקרא ביטוח ‘רכוש’ רכב, שזה סתם שם מסובך לביטוח מקיף וביטוח צד ג’.

 

לא יודעים מה זה אומר?

נקצר.

ביטוח מקיף – זה הביטוח היקר בדף ההוצאות שלכם, אבל ביטוח די הכרחי, בהתחשב בעובדה שתאונות ונזקים לרכב, הם די דבר יומיומי לצערנו.

ביטוח מקיף דואג שתקבלו כיסוי במקרה שייגרם נזק לרכב שלכם, לרכב של מישהו אחר (כתוצאה מתאונה איתכם) וגם, אם במקרה עליתם על גדר של השכנים ומישהו (אתם) צריך לשלם על זה.

ביטוח צד ג’ לעומת זאת, זה ביטוח שיכסה רק הוצאות לנזקים שייגרמו לרכב או רכוש לא שלכם. זה טוב, אם במקרה החלטתם לעשות תאונה (וכמובן כמובן, לא קרה כלום לאפחד ח”ו ח”ו שומבצל) עם לקסוס.

רכבים מתנגשים

לא נעים.

אז, טאדאם! – –

קבלו אותן: 5 הפיינליסטיות במדד השירות לביטוח רכב מקיף וצד ג’

הפעם הזאת, הם אלה שירדפו אחריך. סמן את סוג ביטוח הרכב וקבל עד 3 הצעות מחיר לביטוח רכב תחרותיות ומשתלמות
  • לקבל את המחיר הטוב ביותר מבלי לזוז מהבית
  • תהליך קצר של 45 שניות

ליברה

הו ליברה ליברה, רק הוקמת לא מזמן וכבר פרצת לחיינו בסערה.

לא רק שהתמקמת בראש הטבלה במתן השירות 🏆, אלא את גם מחזירה ליברות (כלומר – כסף) למבוטחים שלך.

כן, בהחלט באתם לשנות כללי ביטוח.

 

מה צריך לדעת?

החברה חדשה, והוקמה בשנת 2017 ע”י אתי אלישקוב, בכירה בענף הביטוח והפיננסים, עם עיסוק מרכזי – ביטוח רכב. מה שהופך את ההישג לאף מרשים יותר.

מה הכי אהבנו?

החברה מאפשרת “לנייד” פוליסות מחברות אחרות אליה, כשהיא זו שדואגת לכל התהליך. כן, צריך לשלם קנס לחברה ממנה עברתם אבל לפעמים אם כוללים את הרכיב הזה יחד עם המחיר המוזל של ליברה – מגלים שזה בהחלט משתלם.

קראו את הסיקור שלנו והמלצות מלקוחות על ביטוח רכב ליברה

 

ביטוח ישיר

עוד שחקנית חזקה ביותר בתחום הביטוח, הזוכה במקום ה-2 והמכובד והחלוצה הגדולה של הביטוחים הישירים, שלראשונה אי פעם, אפשרה רכישת ביטוח ללא סוכן.

היום זה נשמע די רגיל, אבל לפני 25 שנה, זו היתה חתיכת בשורה.

 

מה צריך לדעת?

ביטוח ישיר מובילה מהפכה נוספת בעולם הביטוח – המהפכה הדיגיטלית. בשנת 2007 החברה התחילה לשווק את המוצרים ישירות דרך האינטרנט. נזכיר, שמדובר בצעד מאד חריג באזור המחייה המעונב של הביטוח.

מה הכי אהבנו?

ביטוח ישיר נגישה מאד, קל ליצור קשר ולקבל שירות ואהבנו את הצ’אט בוואטסאפ. הכי לא חברת ביטוח שהכרנו. מה עוד? החברה נבחרה כאחת המובילות במדד ‘המקומות שהכי טוב לעבוד בהם’, פלוס – החברה זכתה בתחרות המעסיק החברתי, מה שאצלנו לפחות, שווה המון.

 

 

ביטוח חקלאי

אם מעולם לא שמעתם על חברת ‘ביטוח חקלאי’ זה כנראה משום ש:

1. אתם לא מהקיבוץ

2. אתם חושבים שצריך להיות מהקיבוץ, כדי לקבל שירות

אז לא.

חברת ביטוח חקלאי אמנם צמחה מהקיבוץ, אבל נותנת שירות לכווולם.

ההוכחה? החברה זוכה למקום ה-3 והראוי מבין חברות ביטוח שנותנות שירות לכלל הציבור.

אז, כן.

החברה פעילה גם במגזר הקיבוצי, גם הציבורי וגם הפרטי, ולגמרי כדאי לכם ליצור קשר איתה באמצעות סוכן הביטוח שלכם.

 

מה צריך לדעת?

החברה מתמחה ביצירת פוליסות ביטוח חריגות, בשווי של מיליארדים. זה קורה, משום שהחברה מבטחת מפעלים קיבוציים גדולים ומורכבים במיוחד.

מה אהבנו?

את השילוב בין המורשת הישראלית וההיסטוריה (החברה פעילה עוד מעט 100 שנה!) והפתרונות הפרטיים שמיועדים לכל אחד, בכל תחום כמעט.

 

 

הפעם הזאת, הם אלה שירדפו אחריך. סמן את סוג ביטוח הרכב וקבל עד 3 הצעות תחרותיות ומשתלמות
  • לקבל את המחיר הטוב ביותר מבלי לזוז מהבית
  • תהליך קצר של 45 שניות

 

 

הפניקס

הפניקס אמנם זוכה למעמד מיוחד במקום ה-4 במדד השירות, אבל ה-1 מבין החברות הגדולות בישראל,

(או כמו שהם אומרים את זה:

“רק חברת ביטוח גדולה אחת זכתה במקום הראשון במדד השירות של רשות שוק ההון, מבין כל החברות הגדולות” ולסיום “אבל בואו, פרופורציות”.

אהבנו 😎 ).

 

מה צריך לדעת?

פניקס היא ספינה גדולה ויציבה מאד באוקיינוס, אבל עושה הכל כדי שנרגיש בנוח. החברה מציעה מוצרי ביטוח מותאמים לתקופה (שלום לביטוח רכב בעד 48% הנחה) ועוד המון אפשרויות לניהול החשבון באופן עצמאי דרך האתר.

מה אהבנו?

החברה פותחת ערוצי תקשורת קלה מול המבוטחים, גם בוואטסאפ, ומאפשרת רכישה של כל פוליסת ביטוח קיימת, פחות או יותר פלוס – אפשרויות למוצרי השקעה וחיסכון, גם בניהול עצמי.

 

 

איילון

את החמישייה הפותחת, סוגרת חברת איילון ביטוח במקום ה-5 במדד השירות, ועם קפיצה קטנה לאתר שלהם תגלה איך זה קרה: “אתם נותנים שירות ברמה הכי גבוהה”, “תודה על שירות אדיב” ועוד ועוד עדויות של לקוחות מרוצים, שככל הנראה, תרמו לדחיפה לראש הדירוג.

 

מה צריך לדעת?

החברה אמנם הגיעה למקום ה-5 הכללי במדד השירות לשנת 2019, אבל הגיעה למקום הראשון ב-5 קטגוריות שהרכיבו את הדירוג הזה. כבוד! בנוסף, החברה דורגה במקום הראשון בסקר ביטוחי חיים ופנסיוני בסקר השירות של לשכת סוכני הביטוח בישראל.

מה אהבנו?

איילון היא אחת מענקיות הביטוח כיום בישראל, עם סלוגן חזק שמצלצל נעים “אנשים למען אנשים”. החברה הגדולה צמחה מחברה משפחתית, מה שככל הנראה משמר את היחס הטוב למבוטחים ולסוכנים כאחד.

 

הפעם הזאת, הם אלה שירדפו אחריך. סמן את סוג ביטוח הרכב וקבל עד 3 הצעות תחרותיות ומשתלמות
  • לקבל את המחיר הטוב ביותר מבלי לזוז מהבית
  • תהליך קצר של 45 שניות
12.03.24
אתה עשוי להתעניין גם
5 חברות ביטוח רכב הטובות ביותר במדד השירות | מומלצות 2024

5 חברות ביטוח רכב הטובות ביותר במדד השירות | מומלצות 2024

התכל’ס ושיהיה קצר: 🦉 מדד השירות של חברות הביטוח הוא כלי מעולה של משרד האוצר 🦉 הכלי נותן לנו לדעת מי הפיינליסטיות מבין חברות הביטוח במתן שירות בכל קטגוריה ומי […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח חובה #ביטוח רכב

ביטוח טסלה :כמה הוא עולה? השוו מחירים בין כל החברות

ביטוח טסלה :כמה הוא עולה? השוו מחירים בין כל החברות

ביטוח טסלה מחיר ממוצע למודל 3 בין כל החברות, ביטוח לטסלה מודל 3 טווח נסיעה ארוך יעלה לכם בממוצע 12,400₪ לשנה, או בערך ₪1130 לחודש, בחברת הפניקס תוכלו למצוא את […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח רכב

לפני ואחרי: כך הרפורמה בביטוחי הבריאות שינתה את חוקי המשחק (לטובתנו)

לפני ואחרי: כך הרפורמה בביטוחי הבריאות שינתה את חוקי המשחק (לטובתנו)

בשנת 2016 חלה רעידת אדמה די רצינית בעולמות הביטוח – רפורמת ביטוח בריאות. הרפורמה הזו באה לתקן בעיות רציניות ביותר בתחום, להגביר את התחרות בין החברות, לפשט את העניינים ולעזור […]

מאת: us_wiser

#ביטוח

מתי לאחרונה בדקתם את התיק הביטוחי שלכם? הנה סיבות טובות שיגרמו לכם לעשות את זה עכשיו

מתי לאחרונה בדקתם את התיק הביטוחי שלכם? הנה סיבות טובות שיגרמו לכם לעשות את זה עכשיו

ביטוח. אז, גם בכם המילה הזו מעבירה צמרמורת? גורמת לכם להתפתל על הכיסא? מעוררת בכם צורך עז להעביר נושא? טוב. אתם לגמרי לא לבד. ביטוח זה קשה. הביטויים, הניסוחים המוזרים, […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח חיים

“ביטוחית” זו שפה קשה.  אני כאן כדי להפוך אותה לכלי לשיפור והצלת חיים”

“ביטוחית” זו שפה קשה. אני כאן כדי להפוך אותה לכלי לשיפור והצלת חיים”

שנים רבות אנו נאלצים להתמודד עם שפה שאנחנו לא מבינים, ביטויים קשים לפיצוח ואותיות קטנות שקשה מאד לעכל. לאלה מתווספת הרעשה של פרסומות והצעות, טלפונים וניסיונות לקביעת פגישות, ממקורות שאנחנו […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח חיים

תגובות
התגובה נשלחה

Accessibility Toolbar