הצהרת מפרסם
אתם במקום הראשון. כל הזמן.
שואלים אותנו – "מה האינטרס שלכם בווייזר"? ואנחנו עונים – אתם. האינטרס שלנו הוא להגיש לכם מידע ברור, בשפה שכל אחד יכול להבין ובאופן אובייקטיבי לחלוטין. כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

לא אכפת לנו מאיזה גוף תבחרו לממש את ההצעה, כל עוד תבינו למה אתם נכנסים, מהם התנאים ואיך אתם יכולים לחסוך. את כל זה אנחנו מגישים לכם ללא עלות וללא התחייבות.

ובכל זאת, מה יוצא לנו מזה? בכל פעם שאתם משאירים פרטים באתר, הגופים השונים (השותפים שלנו) מתחרים על הכיס שלכם. ומה אנחנו מקבלים? עמלה קטנה מהגוף הפיננסי. לא מכם.

אז אנחנו מצהירים: הדרך בה אנו מרוויחים עמלה מהשותפים שלנו לעולם לא תבוא על חשבונכם. כל המידע המוצג באתר נשאר תמיד ולנצח נצחים אובייקטיבי ונטול הטיות.
אין להסתמך על תוכן הכתבה כתחליף לייעוץ מקצועי כלשהו ו/או המלצה כלשהי לרכוש שירות ו/או מוצר של צד ג'. על הקורא לעשות בדיקות בעצמו לפני החלטתו להתקשר בהסכם מחייב כלשהו עם ספק השירות או המוצר.

מה צריך לדעת על הרפורמה בביטוח תאונות אישיות

יש לכם פוליסת ביטוח תאונות אישיות? כדאי שתדעו מה חידשה הרפורמה האחרונה ואיך היא משפיעה לטובה על הכיס שלכם.

מאת: us_wiser

#ביטוח

8 דקות




התכל’ס ושיהיה קצר:

🦉 פוליסת ביטוח תאונות אישיות מספקת כיסוי לנזקים שנגרמים מתאונה.

🦉 הרפורמה מתקנת בעיות רציניות בענף תאונות אישיות, שמגלגל מיליונים.

🦉 לפני הרפורמה יכולתם להחזיק יותר מפוליסה אחת – אבל לקבל פיצוי רק פעם אחת.

🦉 אחרי הרפורמה רק סוכנים מורשים יוכלו למכור לכם פוליסה.

🦉 ובנוסף, קל להשוות בין ההצעות ולבחור את זו שהכי טובה.

תאונות אישיות

בעוד כמה חודשים, ייכנסו לתוקף רוב התקנות החדשות ברפורמה של ביטוח תאונות אישיות,

ואנחנו אומרים:

סוף סוף.

ביטוח תאונות אישיות הוא מהפוליסות המקוממות ביותר שיש (תיקון: שהיו), הודות לשפע נרחב של אותיות קטנות שהפכו את כל התהליך למתיש במיוחד עם בונבוניירה בצד: דחייה של יותר מדי תביעות.

הרפורמה הזו היא חלק נוסף בפאזל המשובח שמרכיבה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר,

שמטרתו:

תיקון עוולות בענף הביטוח.

הרפורמה חלה כבר על ביטוחי הבריאות, ויש גם רפורמה די חדשה בביטוח חיים,

והנה בחודש יולי 2020 התבשרנו על רפורמה נוספת בביטוח תאונות אישיות,

ועיקר הבשורה היא:

אין מצב יותר שאדם קונה ביטוח תאונות אישיות בשיחת מכירה לחוצה, מאדם שאינו בעל רישיון לעסוק בביטוח ובלי שיש אפשרות לבדוק האם יש לו כבר ביטוח כזה.

סך הכול, לא דרישה גבוהה במיוחד, אנחנו חושבים.

לא יודעים להעריך את גודל הבשורה? בואו נתחיל בבסיס.

מה זה ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות מיועד – ניחשתם נכון – לכיסוי כספי עבור נזקים שנגרמים מתאונות.

ביטוח תאונות אישיות

מה זה ‘תאונה’?




פגיעה לא צפויה שגורמת לנזק פיזי והיא הסיבה היחידה והבלעדית לזנק שנגרם.

ומה נקרא ‘נזק שנגרם מתאונה’?

שברים, כוויות, ימי אשפוז, נכות וגם (ח”ו ח”ו שומבצל) – מוות.

מה היתה הבעיה בשיווק של פוליסות ביטוח תאונות אישיות, עד עכשיו?

כמו פוליסות-אחיות רבות לצרה, גם פוליסת ביטוח תאונות אישיות שווקו בצורה, איך לומר, לא הכי טהורה ומקצועית.

> נתחיל באותיות הקטנות והחריגים

פוליסת תאונות אישיות ‘אמורות’ לכסות נזקים שנגרמים מתאונה.

עכשיו, תגדירו ‘נזקים’.

ואז, תגדירו ‘תאונה’.

כי איך שאתם לא תגדירו את זה,

בסופו של דבר באות חברות הביטוח ומערימות ים של קשיים וחריגים וניואנסים שבסופו של תהליך, מחריגים חלק ניכר מהמקרים וגורמות למבוטחים לקבל סירוב על התביעה, כלומר – לא לשלם להם.

> נמשיך ביחס הלא מאד בריא, בין אחוז תביעות שהוגשו והתקבלו לבין דמי הביטוח.

ענף הביטוח לתאונות אישיות, מציג יחס של פחות מ-50% בין תשלום תביעות לבין דמי ביטוח.

בלי לסבך אתכם, רק נגיד,

שחברות הביטוח מרוויחות כפול ממה שהן צריכות לשלם למבוטחים שלהן.

זה אומר, שחברות הביטוח גובות תשלום, אבל לא תמיד מקיימות את ההבטחה: לעמוד לצד המבוטח במקרה של תאונה.

וזה מקומם במיוחד, לאור העובדה שחברות הביטוח הגדילו בשנים האחרונות את הרווחים, ממכירת פוליסות ביטוח תאונות אישיות, בשווי של מיליונים.

> ואיך אי אפשר לסיים בבעיה הנפוצה, הברורה והמיידית: כפל ביטוח.

גם כאן כמו בביטוחים אחרים, יכול היה אדם לקבל שיחת טלפון מנציג מכירות (שוב – ללא רישיון), וכעבור מסע שכנוע ארוך או קצר (ותמיד – בהצעה שווה של ‘מבצע’ שתקף רק היום), לרכוש פוליסת ביטוח תאונות אישיות.

רק מה, הפוליסה דומה מאד לזו שכבר יש לו, והופ – הגענו למצב הנפוץ והבעייתי – כפל ביטוח.

נו, זה שאתם משלמים בו כפול או יותר על אותו הכיסוי ולא – אין לכם אפשרות לתבוע פעמיים ולקבל כיסוי נפרד בעבור כל פוליסה, כלומר, גם אם יש לכם 5 פוליסות ביטוח תאונות אישיות זהות – בסופו של דבר תקבלו רק פיצוי אחד.

תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות – מה השתנה?

 

אחרי הרפורמה

לפני הרפורמה

רק בעלי רישיון יכולים לשווק פוליסות

מוקדנים ואנשי מכירות משווקים. סוכני ביטוח מאשרים אחר כך.

הפרדה בין פוליסות ביטוח תאונות אישיות לבין פוליסות אחרות

פוליסות ביטוח תאונות אישיות נמכרות יחד עם פוליסות נוספות

שיחת המכירה ברורה ושקופה, כל הנתונים נמסרים ויש זמן לשקול ולהחליט

שיחת המכירה אינה שקופה ומבוצעת בצורה של דחיפה ולחץ

השוואה קלה: הפוליסות של כל החברות אחידות

שונות רבה, חריגים ואותיות קטנות לא מאפשרים לבצע השוואה בין ההצעות

הרחבה של ההגדרה ‘תאונה’ כך שיותר מקרים נכללים בפוטנציאל תביעה

ההגדרה ‘תאונה’ צר מאד מה שמביא את חברת הביטוח לדחות תביעות רבות

 

 

אז מה מחכה לנו החל מפברואר 2020?

הרבה יותר סדר, הרבה יותר שליטה, הרבה יותר היגיון.

הנה עיקר הדברים, בקצרה:

1. חברות וסוכני הביטוח יאלצו לדבר בשפה מאד ברורה בנוגע למהות השיחה – מכירת פוליסות ביטוח תאונות אישיות, וגם, לגבי התכולה של הכיסוי.
בנוסף, הרפורמה תדאג שלא ילחצו עליכם ויתנו לכם מספיק זמן לברר, האם יש לכם פוליסה כזו כבר בתיק הביטוחי.
מצב כזה ימנע כפל ביטוח.

2. רק סוכני ביטוח ומומחים בעלי רישיון יוכלו למכור לכם פוליסות ביטוח. כלומר, חסל סדר מוקדי מכירה לא מורשים שמציעים לכם פוליסות ביטוח.

3. פוליסת ביטוח תאונות אישיות היא פוליסה אחידה – חסל סדר פוליסות מגובבות, עם סעיפים שונים ונפרדים. מהיום, כל פוליסת ביטוח תאונות אישיות תציג את אותם הכיסויים בשלב הבסיס, ויכללו לפחות כיסויים למקרי נכות, מוות, שברים ומצבים הגורמים לאבדן כושר עבודה.

4. חברות הביטוח ירחיבו את ההגדרה של ‘תאונה’ וינקו אותיות קטנות וחריגים שגורמים לתביעות רבות כל כך, ליפול בין הכיסאות.

תוצאה?

קל להבין, קל להשוות וקל לבחור את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

רוצים לקבל הצעה משתלמת לביטוח תאונות אישיות?
  • השוו מחירים ובחרו את ההצעה הטובה ביותר
  • בדקו האם ניתן להוזיל את פוליסת ביטוח תאונות אישיות הקיימת ברשותכם

12.12.21
אתה עשוי להתעניין גם
5 חברות ביטוח רכב הטובות ביותר במדד השירות | מומלצות 2024

5 חברות ביטוח רכב הטובות ביותר במדד השירות | מומלצות 2024

התכל’ס ושיהיה קצר: 🦉 מדד השירות של חברות הביטוח הוא כלי מעולה של משרד האוצר 🦉 הכלי נותן לנו לדעת מי הפיינליסטיות מבין חברות הביטוח במתן שירות בכל קטגוריה ומי […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח חובה #ביטוח רכב

ביטוח טסלה :כמה הוא עולה? השוו מחירים בין כל החברות

ביטוח טסלה :כמה הוא עולה? השוו מחירים בין כל החברות

ביטוח טסלה מחיר ממוצע למודל 3 בין כל החברות, ביטוח לטסלה מודל 3 טווח נסיעה ארוך יעלה לכם בממוצע 12,400₪ לשנה, או בערך ₪1130 לחודש, בחברת הפניקס תוכלו למצוא את […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח רכב

לפני ואחרי: כך הרפורמה בביטוחי הבריאות שינתה את חוקי המשחק (לטובתנו)

לפני ואחרי: כך הרפורמה בביטוחי הבריאות שינתה את חוקי המשחק (לטובתנו)

בשנת 2016 חלה רעידת אדמה די רצינית בעולמות הביטוח – רפורמת ביטוח בריאות. הרפורמה הזו באה לתקן בעיות רציניות ביותר בתחום, להגביר את התחרות בין החברות, לפשט את העניינים ולעזור […]

מאת: us_wiser

#ביטוח

מתי לאחרונה בדקתם את התיק הביטוחי שלכם? הנה סיבות טובות שיגרמו לכם לעשות את זה עכשיו

מתי לאחרונה בדקתם את התיק הביטוחי שלכם? הנה סיבות טובות שיגרמו לכם לעשות את זה עכשיו

ביטוח. אז, גם בכם המילה הזו מעבירה צמרמורת? גורמת לכם להתפתל על הכיסא? מעוררת בכם צורך עז להעביר נושא? טוב. אתם לגמרי לא לבד. ביטוח זה קשה. הביטויים, הניסוחים המוזרים, […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח חיים

“ביטוחית” זו שפה קשה.  אני כאן כדי להפוך אותה לכלי לשיפור והצלת חיים”

“ביטוחית” זו שפה קשה. אני כאן כדי להפוך אותה לכלי לשיפור והצלת חיים”

שנים רבות אנו נאלצים להתמודד עם שפה שאנחנו לא מבינים, ביטויים קשים לפיצוח ואותיות קטנות שקשה מאד לעכל. לאלה מתווספת הרעשה של פרסומות והצעות, טלפונים וניסיונות לקביעת פגישות, ממקורות שאנחנו […]

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח חיים

תגובות
התגובה נשלחה