הצהרת מפרסם - מה זה WISER
אתם במקום הראשון. כל הזמן.
שואלים אותנו – "מה האינטרס שלכם בווייזר"? ואנחנו עונים – אתם. האינטרס שלנו הוא להגיש לכם מידע ברור, בשפה שכל אחד יכול להבין ובאופן אובייקטיבי לחלוטין. כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

לא אכפת לנו מאיזה גוף תבחרו לממש את ההצעה, כל עוד תבינו למה אתם נכנסים, מהם התנאים ואיך אתם יכולים לחסוך. את כל זה אנחנו מגישים לכם ללא עלות וללא התחייבות.

ובכל זאת, מה יוצא לנו מזה? בכל פעם שאתם משאירים פרטים באתר, הגופים השונים (השותפים שלנו) מתחרים על הכיס שלכם. ומה אנחנו מקבלים? עמלה קטנה מהגוף הפיננסי. לא מכם.

אז אנחנו מצהירים: הדרך בה אנו מרוויחים עמלה מהשותפים שלנו לעולם לא תבוא על חשבונכם. כל המידע המוצג באתר נשאר תמיד ולנצח נצחים אובייקטיבי ונטול הטיות.

“ביטוחית” זו שפה קשה. אני כאן כדי להפוך אותה לכלי לשיפור והצלת חיים”

איך שלא נסובב את זה, תחום הביטוח הוא תחום מאתגר. בעיקר עבורנו, אלה שמתעניינים ברכישה של ביטוח וגם אלו המבוטחים הקיימים. וזה לא פלא.

מאת: us_wiser

#ביטוח #ביטוח בריאות #ביטוח חיים #ביטוח תאונות אישיות

5 דקות

שנים רבות אנו נאלצים להתמודד עם שפה שאנחנו לא מבינים, ביטויים קשים לפיצוח ואותיות קטנות שקשה מאד לעכל.
לאלה מתווספת הרעשה של פרסומות והצעות, טלפונים וניסיונות לקביעת פגישות, ממקורות שאנחנו לא מכירים (או מזמינים).

וגולת הכותרת?
כותרות שעולות מדי פעם על מקרים בהם מבוטחים סמכו על פוליסת הביטוח, רק כדי להבין שאין באמת על מה.

יחד עם הכול, קשה לנו להתעלם (וגם אסור) מהצורך הבסיסי שלנו במוצרי ביטוח, וגם, מעובדה אחת ידועה: כשביטוח מותאם למבוטח – הוא יכול להציל את כלכלת המשפחה, וגם את החיים.

 

ביטוח יכול לשמור על המשפחה.

 

כדי להביט לתעשיית הביטוח בעיניים, ולהבין מבפנים מה קורה בה בדיוק,
ישנו לשיחה צפופה וכנה עם אבי, סוכן ביטוח מנוסה וותיק ששינה עבור רבים וטובים, את התפיסה השלילית כלפי המקצוע.


אבי, איך עשית את זה?

“לא הרבה יאמינו, אבל באמת – בתחושה של שליחות.
תראי, לא כל אחד יודע לקרוא את מפת הביטוח. לא כל אחד יודע להנגיש אותה לאנשים בשפה ברורה. ולא כל אחד יודע להציג את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהחלופות.

אני כן.

וכשאני עושה בדיקת תיק ביטוחי ומייעץ ללקוח רק אחרי שבדקתי בדיוק מה הוא רוצה וצריך, אני יודע שהלקוח שלי רגוע פעמיים:
רגע אחרי שהוא מקבל את השירות וקונה מוצר שהוא רוצה ומבין (מה שמייצר לו שקט נפשי מעתה והלאה), וגם בעתיד, אם וכאשר ירצה לממש את הפוליסה ולקבל את הסכומים עליהם חתם.”

 

מה הצעד הראשון שאתה עושה, כשאתה מקבל פניה חדשה לבדיקת תיק ביטוחי?

“כמו בכל דבר – בדיקה ראשונית.
אני מכיר הרבה אנשים, שרכשו ביטוחים מפה ושם: לפעמים דרך מקום העבודה, לפעמים מתוך יוזמה פרטית, כך שנוצר מצב די שכיח, לפיו אדם משלם כפל ביטוח – תשלום כפול על אותו המוצר בדיוק.
זה כמובן מצב בלתי נסבל, וזה הדבר הראשון שאני רוצה לבדוק – ולמחוק מהמפה.

 


איך אתה עוזר לאנשים לאתר כפל ביטוח?

הכלי הכי טוב כרגע, הוא ‘הר הביטוח’. 
הר הביטוח זה כלי חדש של משרד האוצר, שמרכז את כל הפוליסות הידועות על שמו של המבוטח.

הכלי מציג את סוגי הפוליסות, החברה ממנה רכש המבוטח את הפוליסה, סכומי הפרמיה השנתית והפניה למקורות נוספים – מדדי השירות של חברות הביטוח וקבלת מידע אישי.

תמהיל הביטוח שמוצג בהר הביטוח, הוא אינדיקציה מצוינת לפוליסות שרשומות על שמו של המבוטח ברגע הנתון.”



ממה שאתה אומר, נראה שהר הביטוח אינו תמיד מכיל את כל המידע

“זה לגמרי נכון.
הר הביטוח, לא תמיד משקף את המציאות.

ישנם מצבים רבים בהם הנתונים חסרים. זה קורה, גם כי ישנן פוליסות ביטוח שאינן רשומות על תעודת הביטוח של המבוטח, או כאשר פוליסות אינן מעודכנות על ידי חברת הביטוח, והמקרה הכי נפוץ, כאשר המבוטח רכש פוליסה החודש והיא אינה מוצגת בהר הביטוח, משום שהר הביטוח מעודכן חודש אחורה.”

 

אבל – אם המבוטח יכול לקבל מידע באופן עצמאי, למה הוא צריך אותך?

“שאלה מעולה.

הר הביטוח נותן לך להבין רק אילו פוליסות קיימות כרגע על שמך ושוב – לא בלי טעויות.

הנקודה היא, וזו נקודה חשובה,
שלמבוטח בדרך כלל אין יכולת לקרוא ולהבין את תמונת המצב לעומק:

> הר הביטוח לא נותן לי להיכנס לפוליסה ולראות האם היא מתאימה לי
> הר הביטוח לא נותן לי את סכומי הפרמיה החודשית
> והר הביטוח לא נותן לי את סוגי הכיסויים

כלומר, כל המידע שקיים שם, הוא על קצה המזלג.

אין יכולת להבין האם הפוליסה מגינה עלי באמת, האם היא מתאימה למה שאני צריך.

הדוגמא הכי נפוצה היא, שאנשים שיושבים במשרד משלמים על פוליסה עם כיסוי שמתאים לעובדים בעבודות כפיים. למה? זה פשוט לא שייך – ובגדול? זה כסף שנזרק לפח.”

 

 

אז הבדיקה שלך עוזרת מצד אחד לקבל הגנה מותאמת, ומצד שני – לחסוך כסף?


“בדיוק.
אני נכנס לאזור האישי של המבוטח, רק אחרי שקיבלתי אישור כמובן, ומתחיל לקרוא את המפה הביטוחית. מאתר כפל ביטוחי, בודק את סכומי התקרה לפיצוי, בודק כמו בלש רמזים וסימנים שמאפשרים לי להבין, למה תכננו את הפוליסה הזו ככה מלכתחילה.

במקביל לתשאול מדויק, אני מבין האם מה שהאדם משלם עליו נדרש ובנוסף, האם ישנם כיסויים שבאמת צריך, שבכלל לא מופיעים.”

סוכן ביטוח טוב יכול לעזור לבדוק את התיק הביטוחי, ולחסוך כסף


על מה רוב האנשים משלמים כפל ביטוח?

“כפל ביטוח זו ממש בעיה, וכואב לראות כמה היא נפוצה. בכסף הזה האדם היה יכול לקנות פוליסה משופרת או כל דבר אחר שהוא רוצה.

אני רואה את הבעיה הגדולה ביותר בתשלום כפל ביטוח על ביטוח סיעוד.

רוב מוחלט של אנשים במדינה משלמים ביטוח סיעודי דרך השב”ן – הביטוחים המשלימים של קופות החולים.
העניין הוא, שהביטוח הזה אינו מכסה על מקרים סיעודיים כתוצאה מתאונת דרכים.
וזה כמובן, אחוז ניכר מהגורמים למקרים סיעודיים.
כלומר, כל עוד תקציב המדינה לא יגדל בנושא הזה, אנשים פשוט לא מכוסים במקרים סיעודיים כתוצאה מתאונה, ולכן חייבים לרכוש ביטוחים סיעודיים משלימים לגורם הספציפי הזה.”



תן לנו טיפ אחד משמעותי לקראת סיום

“לא לחיות באשליה שאם רכשתי ביטוח, אני מוגן. כי זה לא עובד ככה.

על האדם מוטלת החובה לבדוק את הפוליסות עליהן הוא משלם כל חודש ממיטב כספו. ואם אין לו זמן או יכולת, זה לא מוריד מהאחריות לאפשר לאדם מקצועי לעשות את בשבילו”.

רוצים לבדוק את התיק הביטוחי עם מומחה מקצועי?
צרו קשר כאן ונפנה אליכם נציג מוקדם ככל הניתן>

רוצים להפחית את עלויות הביטוח בביטוחים הפרטיים שלכם?
  • הבדיקה הינה ללא התחייבות
  • 100% חינם - בלי עלות
  • תוודא שאינך משלם על כיסויים כפולים
  • תמצא את המחירים המשתלמים ביותר
15.09.20
תגובות
התגובה נשלחה