הצהרת מפרסם - מה זה WISER
אתם במקום הראשון. כל הזמן.
שואלים אותנו – "מה האינטרס שלכם בווייזר"? ואנחנו עונים – אתם. האינטרס שלנו הוא להגיש לכם מידע ברור, בשפה שכל אחד יכול להבין ובאופן אובייקטיבי לחלוטין. כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

לא אכפת לנו מאיזה גוף תבחרו לממש את ההצעה, כל עוד תבינו למה אתם נכנסים, מהם התנאים ואיך אתם יכולים לחסוך. את כל זה אנחנו מגישים לכם ללא עלות וללא התחייבות.

ובכל זאת, מה יוצא לנו מזה? בכל פעם שאתם משאירים פרטים באתר, הגופים השונים (השותפים שלנו) מתחרים על הכיס שלכם. ומה אנחנו מקבלים? עמלה קטנה מהגוף הפיננסי. לא מכם.

אז אנחנו מצהירים: הדרך בה אנו מרוויחים עמלה מהשותפים שלנו לעולם לא תבוא על חשבונכם. כל המידע המוצג באתר נשאר תמיד ולנצח נצחים אובייקטיבי ונטול הטיות.
אין להסתמך על תוכן הכתבה כתחליף לייעוץ מקצועי כלשהו ו/או המלצה כלשהי לרכוש שירות ו/או מוצר של צד ג'. על הקורא לעשות בדיקות בעצמו לפני החלטתו להתקשר בהסכם מחייב כלשהו עם ספק השירות או המוצר.

איך ליברה שינו את ענף הביטוח?

מאת: talia

#ביטוח #ביטוח רכב

כשהחבר’ה בליברה אומרים שהם ‘משנים סדרי ביטוח’, הם מתכוונים למה שהם אומרים.
ההצהרה של החברה ‘לשנות את כללי המשחק’ הביאה את ליברה רחוק, רחוק מאד, עם שורת הישגים ארוכה ומעניינת והראשית בהם – 🎺 חצוצרות ותופים בבקשה 🥁 –

המקום הראשון והמכובד במדד השירות בקטגוריית ביטוח הרכב

(לפי מדד השירות של רשות ההון, ביטוח וחסכון שפורסם בספטמבר 2020)

– ולאחריה –

ביטוח הרכב של ליברה נבחר כמוצר השנה בשנת 2020 בקטגוריית ביטוח הרכב

– וגם –

ליברה במקום הראשון ביחס למתחרים במתן מחירים הוגנים, חדשנות ויתרונות שאין לאף אחד אחר!

(סקר של מכון מדגם)

וואו – כבוד!
אנחנו בוייזר, לא יכולנו להתעלם מההישגים הללו, מה שהביא אותנו ליצור במיידי קשר עם אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ”לית ליברה ולשאול אותה –

תגידי, איך עשיתם את זה, בעצם?
“ליברה היא לא עוד חברת ביטוח. ליברה קמה מתוך רצון אמיתי לחולל שינוי בענף. לשבור את מעגל אי האמון, ולאפשר למבוטחים ליהנות מתרומתם לרווחיות החברה. היה לנו ברור שאין 2 צדדים למתרס – המבוטחים והחברה, אלא המבוטחים והחברה נמצאים באותו צד -זו אחת הסיבות שפיתחנו את מודל ההשתתפות ברווחים, ואת הליברות.
וזו הסיבה גם, שקוראים לנו ‘ליברה’, פירוש המילה הוא מאזניים שהן למעשה סמל להוגנות. ואצלנו, המאזניים מאוזנות”.
במה, בדיוק, אתם שונים מאחרים?
חוץ מהטכנולוגיה המתקדמת שלנו, ליברה שונה מחברות אחרות במספר דברים. מודל התמחור הייחודי שפיתחנו ונרחיב עליו גם בהמשך. התנהלות שונה בהיבטי תביעות וכיסויים ייחודיים שאין לחברות אחרות (כמו לדוגמא כיסוי למקרים של פגע וברח, אי העלאת פרמיה באופן אוטומטי, תשלום מהיר ועוד) והבידול הבולט ביותר הוא בשיתוף המבוטחים ברווחי החברה.
סך הכול, הרווח שלנו מגיע בזכות המבוטחים, ואנחנו מאמינים שחלק ממנו צריך לחזור לשם.
אז, פיתחנו מודל ייחודי שמשתף את המבוטחים ברווח, עם רכישת הביטוח, אנחנו מקימים עבור המבוטח “ארנק דיגיטלי”. בארנק הזה מצטברות “ליברות”, שהן החלק היחסי של הלקוח ברווח.
ככה, אנחנו מחלקים 25%(!) מהרווחים שלנו בחזרה ללקוחות”.
איך אפשר לנצל את הליברות?
“כשהמבוטח מחדש אצלנו את הפוליסה, אנחנו ממירים את הליברות לשקלים ביחס של 1:1 כלומר, כל ליברה שווה שקל. את השקלים הללו אנחנו מחזירים לחשבון הבנק או מממשים אותן בחידוש הביטוח או ברכישת כיסויים נוספים, ויש גם מבוטחים שרוצים לשמור את הליברות בארנק הדיגיטלי ולהמשיך לצבור אותן”.
כמה שקלים החזרתם עד היום ללקוחות?
“עד היום חילקנו למבוטחים ליברות בשווי של כ-5.5 מיליון ליברות. זה חתיכת סכום מבחינתנו.
אגב, את המצב העדכני של כמות הליברות שצבר, הלקוח יכול לראות בכל רגע נתון באזור האישי של המבוטח, ועוד דבר – הטכנולוגיה של ניהול הארנק הדיגיטלי היא כל כך מתקדמת, עד שהיא נמצאת כרגע בתהליכי רישום מתקדמים לפטנט בארה”ב”.
מרשים! איך עוד שיניתם את ענף הביטוח?
“פיתחנו מודל תמחור אישי, שלוקח בחשבון לא רק את סוג רכב, העדר תביעות ל-3 שנים וגיל נהג צעיר (כפי שהיה מקובל עד כה בענף), אלא פרמטרים נוספים שמגדירים טוב יותר את רמת הסיכון, ובהתאם גם את המחיר.
כמו לדוגמא קילומטראז’ שנתי, העדר תביעות לאורך שנים, ילדים קטנים בבית ועוד, וכך אנו מצליחים להוזיל עבור רבים את הצעת המחיר באופן משמעותי.
לפעמים, גובה ההנחה יכול להגיע גם עד ל-50%!
הסיבה שאנחנו יודעים שהעשייה שלנו משמעותית, היא הדרך בה השוק מגיב לנו.
מאז שהשקנו את מודל התמחור שלנו, חברות רבות וותיקות בענף עשו התאמה גם במודלי התמחור שלהם וכיום מדובר באחד המוצרים הפופולריים בענף, שהצורך בו הפך אף לקריטי יותר בתקופת הקורונה.
עשינו לא מזמן השוואת מחירים, עם נתונים שהיו לנו טרום ההשקה ונתונים עדכניים מהתקופה האחרונה ומדהים לראות שמאז שליברה פעילה בענף, הוזלו מחירי הביטוח הממוצעים בענף כולו בכ- 1,500 ₪”.
איך, באמת, אתם מתאימים את המוצרים והשירותים שלכם לתקופה?
“מה שיפה אצלנו – זו האג’יליות. אנחנו זריזים מאד ומגיבים מהר לשינויים שמתרחשים בחוץ. ספציפית בהקשר לקורונה, לא היה צורך אצלנו בהיערכות ושינויים דרמטיים. מודלי העבודה שלנו, גם בהיבט התמחור וגם בעבודה השוטפת של החברה, התגלו כמתאימים ביותר לתקופה, גם להגבלות התנועה (כלומר – אנשים נוסעים הרבה פחות), גם לשיטת העבודה מרחוק.
מודל התמחור האישי שציינתי מקודם, הוא כלי מצוין משום שבאמצעותו המבוטחים יכולים להתאים את המחיר שהם משלמים על ביטוחי הרכב, ביחס לשימוש ברכב.
במודל נתנו משקל רב לנתוני הקילומטראז’ השנתי, מה שנותן מענה למבוטחים רבים שצמצמו משמעותית את היקף הנסיעות בזמן הקורונה.
במקרים בהם לא נסעו ברכב כלל, כמו בזמן הסגר, אפשרנו למבוטחים שרכשו בעבר פוליסת ביטוח מקיף עם הכיסויים המלאים, לא לבטל את הביטוח הקיים, אלא רק לוותר על כיסוי התאונה, ולהוסיף אותו שוב שכשיתחילו לנסוע באופן שוטף.”.

בנוסף, בעיצומה של תקופת הקורונה יצאנו עם בשורה נוספת: מהפיכת ניודים בענף ביטוחי הרכב. עד היום מעבר בין חברות ביטוח לפני מועד חידוש ביטוח הרכב היה טאבו. אנחנו הרמנו את הכפפה ו
פיתחנו תהליך דיגיטלי, אוטומטי פשוט וידידותי לצרכן, במסגרתו לקוח פוטנציאלי, שמעוניין לבצע ניוד מחברה אחרת, יכול לעשות זאת בלחיצת כפתור.
דווקא בתקופה זו, בה כל אחד מנסה לראות איך הוא יכול לחסוך בהוצאות משק הבית, חשוב שגם ההוצאה על ביטוח הרכב תיכנס למשוואה. הרי, אם אפשר לעשות ניודים בסלולר, באינטרנט ובביטוח משכנתא – אין סיבה שאם לקוח קיבל הצעה משתלמת הוא לא יוכל לנייד גם את פוליסת ביטוח הרכב שלו עוד לפני שהסתיימה תקופת הפוליסה, נכון?”

12.11.20
תגובות
התגובה נשלחה